Top 10 – cereri in casatorie in functie de muzica preferata


1. ROCKERUL : “Vrei sa ne despaduchem impreuna pana la adanci batraneti?”
2. HOUSERUL : “Vrei, vrei, vrei, vrei, vrei, vrei, vrei, vrei, vrei ,vrei sa, sa,sa, sa, sa, sa, sa……..”
3. MANELISTUL : “Sa moara tata de nu te iubesc din iubire si simt iubire de tine. Hai sa te fac femeia mea trai-ti-ar! Ma jur pe mormantu’ lu’ aia batrana ca ti-l aduc pe Sorinel sa cante la nunta!”
4. IUBITORUL DE OPERA : “Vreeeeiii sa fiiiii sotiaaaa meaaaaa?! Stiiiu ca
vreeeei!!!”  “Ba nuuuu!”    “Ba daaaaaa!”   “Ba nuuuuu!”   “Ba daaaaaa!”
“Ba nuuuuuu!” “Ba daaaaaaa!”  “BINEEEEEE! HOOOOO!”
5. HIP-HOPER-UL : “Imi spun baietii ca tu esti cea mai bengoasa / De parca ti-au dat  m..e sa stie ca ai gura frumoasa / Dar imi place curu’ tau si vreau sa-l am mereu / De aceea omu’ tau pe viata o sa fiu doar eu!”
6. EMO-ISTUL : “Nu-i asa ca NU vrei sa ne casatorim?”
7. FOLCLORISTUL : “Vrei ca tot restul vietii sa muncesti in casa, curte, gradina si la camp ca o sclava, sa cresti copiii, sa ma astepti cand vin de la carciuma si sa mananci bataie pana cand moartea ne va desparti?”
8. FANUL LUI BEETHOVEN : “Vrei, vrei, vrei vreeeeeeeei!”   “Nu nu nu nuuuuuuuuu!”
9. PUNKER – UL : “Daca nu vrei sa-ti devastez casa, sa-ti ard familia, sa te tai, sa torn acid pe tine, accepta sa te mariti cu mine!”
10. MIRCEA SOLCANU : ” Vrei sa fiu sotia ta?.”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu