De la Becali citire...

Cateva din perlele scose de Gigi Becali
- „Nici nu ştiţi ce sensibilitate am eu în suflet, dar nu ştiu să mă exprim. Dacă aş şti, aş vorbi mai frumos decât Liiceanu şi Pleşu.”
- „Ştiţi cât de mult scuip eu televizorul la mine acasă? Cum văd un nenorocit care vorbeşte de binele public, cum îi trag un scuipat!”
- „Mă sperie atracţia acestui partid care o are la populaţie!”
- „Am vorbit cu văru-meu Giovanii şi cu Victor să facem un partid care să fim mai tari decât fraţii Kennedy. Am fi condus România. Dar n-au vrut, fraierii!”
- „Partidul Noua Generaţie are o orientare de centru: când la stânga, când la dreapta, de la caz la caz.”
- „Partidul Noua Generaţie va fi Biserica politicii româneşti, iar eu voi fi Sfântul Petru.”
- „Eu sunt preşedintele preşedinţilor preşedinţilor.”
- „Tăriceanu, VIP? Vă spun eu ce VIP e: Very Important Papagal. Auzi la el, ce tupeu obraznic!”
- „Eu am ajuns aici pe labele mele de urs şi pe sabia mea.”
- „Eu cu viaţa mea, în fiecare dimineaţă de când mă dau jos din pat, fac istorie.”
- „M-am lăsat de fumat fiindcă dacă fumam, însemna că ţigara era mai puternică decât mine, şi-atunci cum mai puteam eu să conduc ţara?”
- „M-am certat şi cu Mitică Dragomir, dar fără jigniri. El m-a făcut oligofren, eu l-am făcut zdreanţă, dar nu ne-am insultat. În schimb, Marian Iancu e obraznic şi umblă cu tot felul de jargoane care nu e bine să le dai la presă.”
- „La botezul copilului lui Dică, am băut şampanie şi după aia am spart paharul fiindcă aşa sunt eu: sunt un om care am sentimente care trăiesc.”
- „Steaua va purta zimbrul lui RAFO pe piept pentru un milion de euro. Asta înseamnă că Steaua nu-şi murdăreşte tricourile decât pentru suma care merită.”
- „Dacă marcam un gol la început, pe urmă puteam să jucăm şi la 0-0.”
- „N-are cum să mă bată Copos pe mine în postul Paştelui. El e UTC-ist, eu sunt creştin. Păi credeţi că Dumnezeu nu vede?”
- „Meritul pentru titlul câştigat de Steaua e 50% al lui Olăroiu şi 50% al lui Protasov, dar cel mai mare merit e al meu.”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu