" O sticla cu vin contine mai multa filozofie decat toate cartile din lume "


O femeie de 54 de ani se mărită pentru a 4-a oară. În noaptea nunţii îi spune noului ei soţ:
- Te rog să fii tandru cu mine. Încă sunt virgină!
- Ha! Ha! Cum poţi să fii virgină?, întreabă soţul incredul. Doar ai mai fost măritată de 3 ori!
- Ei bine, răspunse femeia, primul meu soţ era psihiatru. Tot ce îşi dorea era să vorbească despre sex. Al doilea soţ era ginecolog. Tot ce îşi dorea era să se uite la sexul meu. Al treilea era colecţionar de timbre. Oh, ce dor mi-e de el!


Doi prieteni se intalnesc dimineata la cafea, unul cu un ochi vanat.
- Ce-ai patit la ochi? il intreaba celalalt.
- M-a lovit nevasta.
- De ce?
- I-am zis "TU".
- Doamne iarta-ma, dar care este relatia la voi in familie ca te-a lovit pentru asta?
- Pai aseara cand mancam mi-a zis: "Stii draga, noi nu am mai facut sex de trei luni". Si eu i-am raspuns: "Poate TU."


Trei barbati vorbeau despre viata lor amoroasa. Italianul:
- Saptamina trecuta, m-am culcat cu draga mea Lucia, a fost grozav. Am uns-o toata cu ulei de masline, am facut dragoste patimasa si la final ea a gemut pentru 5 minute.
Francezul:
- Saptamina trecuta, am facut amor cu iubita mea Amelie, a fost grozav. Am intins frisca peste tot trupul ei, am facut dragoste ca nebunii si la final ea a tipat pentru 15 minute.
Romanul:
- Ei bine, saptamina trecuta si eu am facut dragoste cu Maria a mea. Am dat-o prin untura, am facut sex si apoi ea a urlat sase ceasuri.
Uimiti, italianul si francezul il intreaba:
- Ce naiba ai putut tu sa-i faci muierii de-a tipat 6 ore?
- Mi-am sters mainile de perdele.


Mirata, doamna Popescu vede ca domnul Popescu, dupa ce face pipi, isi scutura obiectul. Curioasa, isi intreaba sotul de ce face asta.
- O scutur ca sa mai creasca, zice domnul Popescu.
Dupa cateva zile, intr-o seara, cei doi se cearta. Dimineata, intra amandoi in baie, ea la oglinda, el la WC. El termina de facut pipi, trage repede pantalonii si da sa iasa. Ea se intoarce scandalizata si-i zice:
- Scutur-o, dusmanule!


Un cuplu casatorit isi bea cafeaua de dimineata in bucatarie. Pe geam, se vedea vecina care intindea niste rufe la soare.
- Vai, ce rufe murdare are vecina noastra! Mi-e si groaza sa ma gandesc cum o fi la ea in casa, daca asa arata rufele spalate! exclama sotia. De atunci, la fiecare cateva zile, se putea vedea vecina care iesea pe balcon sa-si intinda rufele, si mereu sotia remarca ce mizerabile sunt acestea. Intr-o zi, surpriza, vecina intinde la soare niste rufe curate.
- Oare, cum de s-a intamplat si minunea asta? Cineva cred ca i-a facut observatie.
- Nu, draga mea, zice sotul, de dimineata a trecut mama pe la noi si ne-a spalat geamurile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu