1. Un tip a cumparat un frigider nou pentru casa lui. Ca sa scape de cel vechi, l-a pus in fata casei cu un carton pe el, pe care scria: "E gratis, il vrei, ia-l acasa". 4 zile a stat frigiderul acolo si nimeni nici macar nu s-a uitat la el. A realizat ca oameni erau prea neincrezatori in aceasta oferta. Asa ca a decis sa schimbe cartonul: "Frigider de vanzare cu 100 ron". A doua zi cineva l-a furat! Ei traiesc printre noi!

2.
 Intr-o zi mergeam pe plaja cu niste prieteni cand deodata cineva a spus :"Uite o pasare moarta!"...cineva s-a uitat in sus spre cer si a exclamat: "unde, unde?" Ei traiesc printre noi!

3.
 Cand se uita la o casa, fratele meu a intrebat agentul imobiliar in ce directie este nordul, el a explicat ca nu vrea ca soarele sa-l trezeasca in fiecare dimineata. Ea a intrebat: "Soarele rasare in nord?" Cand fratele meu i-a explicat ca soarele rasare la est de ceva timp, ea a dat din cap si a zis: "Ohhh, nu prea tin pasul cu lucrurile astea" Ei traiesc printre noi!

4.
 Luam pranzul intr-o cafenea, cand fara sa vrem am auzit-o pe angajata ca vorbea despre o arsura pe care a facut-o la sfarsitul sapatamanii cand mergea spre plaja cu masina. A condus cu ea decapotata, dar nu credea ca se va arde pentru ca era in mers. Ei traiesc printre noi!

5.
 O prietena are un fel de cutit in masina care este special pentru a taia centura de siguranta in caz ca ramane blocata din cauza unui accident. Ea il tine in portbagaj. Ei traiesc printre noi!

6.
 Umblam cu un prieten cand am vazut o femeie cu un cercel in nas, de care era atasat un lantisor pana la cercelul din ureche. Prietenul meu a zis: "Nu se va rupe lantul de fiecare data cand va intoarce capul?". A trebuit sa-i explic ca nasul si urechea unei persoane raman la aceeasi distanta una de cealalta indiferent in ce directie va intoarce capul. Ei traiesc printre noi!

7.
 Nu mi-am gasit bagajele in zona pentru bagaje din aeroport. Asa ca am mers la biroul bagaje pierdute si i-am spus femeii de acolo ca bagajele mele nu au aparut. Ea a zambit calm si mi-a spus sa nu imi fac griji deoarece ea este pregatita si instruita profesional si ca sunt pe maini bune. Apoi m-a intrebat ea: "A ajuns avionul dumneavoastra?" Ei traiesc printre noi!

8.
 La o pizzerie, un barbat a comandat o pizza mica la pachet. Parea sa fie singur si bucatarul l-a intrebat daca doreste sa taie pizza in 4 sau in 6 felii. A stat si s-a gandit un pic inainte sa raspunda: "Lasa in 4 felii, nu cred ca imi este destul de foame sa mananc 6 felii.

Da, ei traiesc printre noi...si se si inmultesc!